Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Gestor/A Contratos Mantenimiento

Nuestro cliente se encuentra en un proceso de crecimiento y precisa incorporar a su departamento de explotación de la delegación de Asturias un/a nuevo gesto...


Desde Adecco - Capital Federal

Publicado a month ago

Executive Assistant To The Ceo

Our client is a global digital advertising services company. We are looking for an experienced Executive Assistant to the CEO. This position will work in a h...


Desde Uplift People Consulting - Capital Federal

Publicado a month ago

Administrativo/A Ssr. (Req173109)- Eventual

¡Tenemosuna oportunidad para vos!Nos encontramos en la búsqueda de "Administrativo/a Ssr/Sr" para importanteempresa de rubro alimenticio ubicada en Villa Cre...


Desde Manpower - Capital Federal

Publicado a month ago

Ejecutivo De Reservas

Dazzler by Wyndham  is now seeking a  Ejecutivo de reservas to join our team at  Dazzler by Wyndham Buenos Aires Maipu  in  Buenos Aires City ,  Argentina . ...


Desde Wyndham Hotels & Resorts - Capital Federal

Publicado a month ago

Asistente De Garantias

Asistente De Garantias
Empresa:

Cummins Inc.


Detalles de la oferta

**Asistente de Garantias**

**Description**

Provides support for warranty operations.

Process warranty related information in appropriate databases under limited supervision.

Respond to request in a timely manner, performing due diligence checks prior to updates.

Communicate with stakeholders to gather information in order to properly process requests

**Qualifications**

**Skills**

Ensures accountability - Holding self and others accountable to meet commitments.

Communicates effectively - Developing and delivering multi-mode communications that convey a clear understanding of the unique needs of different audiences.

Self-development - Actively seeking new ways to grow and be challenged using both formal and informal development channels.

Warranty Process - Analyzes customer issues to verify root cause of failure and associated progressive damage using Cummins published service information; interprets the warranty administration manual to determine eligibility for coverage and claim requirements; identifies items associated with repair that can be covered and communicates to stakeholders; files a claim in the appropriate system using proper documentation and requirements to receive accurate settlement.

Electronic Service Tool Application - Identifies the suite of available hardware and software tools required for a service event; utilizes the appropriate electronic tool set to maintain the product or diagnose and troubleshoot an issue; interprets electronic tool results or recommendations to determine next steps for service resolution.

Problem Solving - Solves problems using a systematic analysis process by leveraging industry standard methodologies to create problem traceability and protect the customer; determines the assignable cause; implements robust, data-based solutions; identifies the systemic root causes and recommended actions to prevent problem reoccurrence.

**Education, Licenses, Certifications**

High school diploma or certificate of completion of secondary education or equivalent experience to the extent such experience meets applicable regulations.

This position may require licensing for compliance with export controls or sanctions regulations.

**Experience**

Requires significant relevant work experience or specialized skills obtained through education, training or on-the-job experience.

Garantías (dedicación aproximada: 70% de su tiempo):

1.- Asesora a clientes internos y externos en lo referido a la cobertura y alcances de la Garantía Cummins.

2.- Mantiene una comunicación fluida con las Sucursales, Concesionarios, Servicios y demás áreas del Distribuidor que intervienen en el proceso de garantías, como así también con fábrica Cummins.

3.- Archiva las piezas correspondientes a garantías para su evaluación futura ó auditoría. Participará en auditorías a realizar a Sucursales y Concesionarios.

4.- Asistirá en el seguimiento del reclamo en todas las etapas del proceso de garantías.

5.- Realizar reportes de performance y seguimiento de los reclamos de garantías

Service Advisor & Entrenamiento (dedicación estimada 30% de su tiempo):

1.- Soporte a Concesionarios y seguimiento administrativo de los pedidos de servicios (sean garantizables ó no) de los Pedidos de Servicio que se les derivan.

2.- Cierre administrativo de Servicios. Alinear indicadores de gestión con Clientes (Pauny),

3.- Revisión de Informe Técnico presentado por Concesionarios,

4.- Análisis de tiempos de respuestas / solución de la falla, distribución de fallas y causa raíz. Feedback a fábrica (producto) y aplicaciones.

5.- Asistir en la preparación de los elementos, herramientas, motores, EPP, etc que serán utilizados durante entrenamientos claves. También coordinación con Servicios (uso del dyno ó asistencia de 1 técnico) cuando se trata de HHP. Ayudar con aspectos logísticos como ser confirmar asistencias, facturación, cumplimiento de pre-requisitos, copias de materiales, etc. Coordinar almuerzos y refrigerios.

6.- Reporte de Gestión: Consolidar los KPI de Garantías y de Asesoría de Servicios a los Concesionarios usando Power BI.

**Job** SERVICE

**Primary Location** Argentina-Capital Federal-Buenos Aires-Argentina, Buenos Aires, Cummins Dist Argentina 176AT

**Job Type** Experienced - Exempt / Office

**Recruitment Job Type** Office

**Job Posting** Aug 12, 2020, 10:18:19 AM

**Unposting Date** Ongoing

**Req ID:** 200001IL


Fuente: Bebee2

Requisitos


Conocimientos:
Asistente De Garantias
Empresa:

Cummins Inc.


Built at: 2024-04-19T16:30:58.031Z