Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Confidencial Gerente Administración De Proyectos Hr Digitales Híbrido Confidential 08/Jan/2024

Buscamos al nuevo Gerente Administración de Proyectos RH Digital, que pueda asegurarse de que los proyectos de digitalización del departamento de recursos hu...


Desde Lapieza.Io - Santa Fe

Publicado a month ago

Jefe/A De Administración

¡Únete a nuestro equipo como Jefe/a de Administración! En GANESHA RRHH, estamos en búsqueda de un/a profesional CONTADOR/A capacitado/a que asuma el desafío...


Desde Ganesha Rrhh - Santa Fe

Publicado a month ago

Administrativo Comercial

Somos una empresa líder del rubro automotriz y distribuidor oficial de Bridgestone.Nos encontramos en la búsqueda de un Administrativo para nuestra sucursal ...


Desde Ga Neumaticos Y Servicios - Santa Fe

Publicado a month ago

Empleado/A Administrativo Contable

Se busca una persona con conocimientos administrativo y contable.Edad 25/40 añosHorario CortadoZona FishertonIndicar Remuneración Pretendida y Domicilio Actu...


Desde Artistica New Life - Santa Fe

Publicado 25 days ago

Office Recepcionist

Office Recepcionist
Empresa:

Hr Multinational Corp.


Detalles de la oferta

The team is searching for an organized, dedicated and hardworking employee to accurately entered client orders and provide great customer service.

Company and Work Environment
= Great company with beautiful office environment
= Creative and fast paced work environment
= Health benefits, stocked kitchen with a beverage machine, company events and parking!

Job Responsibilities:
Administrative support to the marketing, accounting and HR department
Work on administrative tasks such as filing, scanning, copies, etc.
Work on projects and manage coordinating projects
Transfer data from paper formats into computer files or database systems using keyboards, data recorders or optical scanners
Type in data provided directly from customers
Create spreadsheets with large numbers of figures without mistakes
Update existing data
Retrieve data from the database or electronic files as requested
Perform regular backups to ensure data preservation
Sort and organize paperwork after entering data to ensure it is not lost

Required Skills
3+ years data entry experience
Ability to maintain confidentiality about financial matters
Excellent organizational skills
Excellent communicator and quick learner
Must have advanced excel skills


Fuente: Bebee

Requisitos

Office Recepcionist
Empresa:

Hr Multinational Corp.


Built at: 2024-04-26T05:30:55.748Z