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(Wsq.948) Technical Service Center (Tsc) Iii | [Iqv.163] En Argentina En Argentina
Empresa:

Confidencial


Detalles de la oferta

About CenturyLink CenturyLink (NYSE: CTL) is the second largest communications provider to global enterprise customers. With customers in more than 60 countries and an intense focus on the customer experience, CenturyLink strives to be the worlds best networking company by solving customers increased demand for reliable and secure connections. The company also serves as its customers trusted partner, helping them manage increased network and IT complexity and providing managed network and cyber security solutions that help protect their business.

Bajo la supervisión general, es responsable de determinar el punto de falla, el diagnóstico y la reparación de la falla por incidentes de servicio informados por clientes externos.

Dependiendo del grupo específico dentro de la organización TSC, el enfoque puede estar en:

: (FAST) Diagnóstico rápido y aislamiento de la falla, dentro de un lapso de tiempo predefinido; si la falla no se pudo resolver, se derivará a los otros equipos según lo determinado por el diagnóstico;

: (LM) Equipos de acceso y CPE, responsables de resolver en última instancia todas las fallas relacionadas con redes de acceso, equipos y CPE;

: (CORE) Tecnologías centrales, responsables de resolver finalmente todas las fallas relacionadas con la red central.

Conocimiento, Habilidades o Habilidades

* Más de 2 años en soporte operativo, garantía de servicio o funciones similares p;

13;

Job 13;

13;

Qualifications 13;

13;

Education 13;

13;

Alternate Location: AR:CABA:Buenos Aires

Requisition :

This job may require successful completion of an online assessment. A brief of the assessments can be viewed on our website at

This position is part of a bargaining unit and represented by a union. Depending upon the applicable collective bargaining agreement under which you may be hired, you may be: (a) required to join the union and pay union dues as a condition of employment; or, (b) required to pay union dues, but not join the union as a condition of employment; or (c) free to chose whether or not to join the union, but if you do join the union you would be obligated to pay union dues.

EEOStatement

We are committed to providing equal employment opportunities to all persons regardless of race, color, ancestry, citizenship, national origin, religion, creed, veteran status, disability, medica


Fuente: Kitempleo

Requisitos

(Wsq.948) Technical Service Center (Tsc) Iii | [Iqv.163] En Argentina En Argentina
Empresa:

Confidencial


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