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Experto En Mejora De Procesos

Experto En Mejora De Procesos
Empresa:

Pwc


Detalles de la oferta

Line of Service Internal Firm Services Industry/Sector Not Applicable

Specialism

Technology Strategy

Management Level

Specialist

Job Description and Summary

A career in our Digital Platforms and Multi Channel Customer Solutions practice, within Technology Strategy services, will provide you with the opportunity to help organisations develop strategies that transform their technology capabilities and solve their most critical challenges. We focus on building technology enabled and agile operating models, planning their new enterprise architecture into a differentiating capability system that helps them win in the market, leveraging digital analytics to enhance the customer experience and optimising business operations, and using modern management techniques such as robotic process automation and next generation sourcing strategies to help our clients get fit for growth.

In joining, youll be a part of a team that provides practical, yet holistic, answers that help client cut through the noise and decide what to do with their customer relationship management processes, technology and investments. Youll help our clients achieve essential advantage through creative digital strategies and better Information Technology management techniques.

Responsabilidades

Como especialista, trabajarás como parte de un equipo de solución de problemas con amplia experiencia en consultoría y la industria, ayudando a nuestros clientes a resolver problemas complejos de negocio desde la estrategia hasta la ejecución. Responsabilidades específicas incluyen pero no limitan a:

Apoyar proactivamente múltiples flujos de trabajo o equipos de proyectos para ejecutar frente a un proyecto o a un plan de trabajo existente
Promover, administrar y entregar la mejora continua de actividades y entrega de servicios
Mostrar habilidades organizacionales eficaces, manejar prioridades múltiples y en competencia y entrenando a otros para mejorar estas habilidades
Proponer soluciones para administrar las expectativas del cliente y el manejo de la entrega de soluciones
Demostrar atención al detalle al ejecutar y revisar los productos de trabajo para asegurar la más alta calidad en productos de entrega, en el plazo asignado.
Integrar y sintetizar información de múltiples fuentes para analizar datos y resultados complejos, anticipar problemas y resolver problemas

Education(if blank, degree and/or field of study not specified)

Degrees/Field of Study required:
Degrees/Field of Study preferred:
Certifications(if blank, certifications not specified)

Desired Languages(If blank, desired languages not specified)

Travel Requirements

Not Specified

Available for Work Visa Sponsorship?

No

Government Clearance Required?

No

Job Posting End Date


Fuente: Tiptopjob2_Xml

Requisitos

Experto En Mejora De Procesos
Empresa:

Pwc


Built at: 2024-05-02T21:24:10.780Z